آموزش رفع خجالت آموزش رفع خجالت .

آموزش رفع خجالت

راهنماي استفاده از كتاب معجزه

آنت از اسكاتلند
 
مي خواستم ابزاري كه براي خودم ساختم تا در شكر گزاري روزانه كمكم باشد با شما به اشتراك بگذارم. اميدوارم به شما هم كمك كند. بعد از خواندن كتاب معجزه شكرگزاري راندا برن يا همان  "جادو"، يك ليست مختصر و مفيد از مراحل 28 روزه تهيه كردم. سپس آنها را به 4 بخش تقسيم كردم - شكرگزاري هاي صبح ، شكرگزاري هاي عصر، شكرگزاري همايي كه بايد در طول روز انجام شوند و بخش ديگر مربوط به شكرگزاري هاي ويژه. اكنون هر روز به "ليستم" مراجعه مي كنم و جلوي "عملكردهايم" تيك مي گذارم تا مطمئن شوم كه هر روز به اندازه ي كافي شكرگزاري كرده ام.
دريافته ام كه اين كار ، دنبال كردن برنامه شكرگزاري را آسانتر مي سازد. استفاده از برگه هايم در هر روز بسيار كمك كننده بوده است.. خيلي به سادگي براي يادآوري نگاهي اجمالي به برگه هايم مي اندازم. ( در واقع آن را پشت دفتري كه هر روز در آن مي نويسم چسبانده ام )
اين ليست من است :
راهنماي شكرگزاري هر روزه
هر صبح :
* موهبت هايتان را بشماريد - 10 مورد را بنويسيد، سپس سه بار سپاسگزاري كنيد.
* صبح جادويي - براي هر چيزي كه استفاده مي كنيد و لمس مي كنيد سپاسگزاري كنيد.
* روز جادويي داشته باشيد -- به برنامه هايتان فكر كنيد، به خاطر اينكه برنامه هايتان تا شب به طوري عالي پيش مي رود سپاسگزاري كنيد ، سپس به خاطر خبرهاي بسيار خوشي كه امروز دريافت خواهيد كرد تشكر كنيد.
* در مقابل چشمانتان - 10 آرزوي برتر خود را به همراه داشته باشيد ، در طول روز آنها را بخوانيد و تصور كنيد به تك تك آنها دست يافته ايد و سپاسگزاري عميق را حس كنيد.
هر روز :
* جادو را به ياد داشته باش - موهبتهاي ديروزتان را به ياد آوريد ؛ به خاطر هر كدامشان احساس قدرداني كنيد و كلمات جادويي ، متشكرم ، را به زبان آوريد.
* سلامتي جادويي - اين جمله را بگوييد : هديه ي سلامتي مرا زنده نگهداشته است .
*  پول جادويي - صورت حساب تان را با خود داشته باشيد، بگوييد : به خاطر تمام پولي كه در تمام زندگي  به من داده شده است متشكرم. 
* راز پيشرفت كارها - در مورد كارتان احساس قدرداني و سپاسگزاري داشته باشيد.
* گرد و غبار شكرگزاري - گرد و غبار شكرگزاري را روي هر فردي كه به شما خدمتي ارايه مي كند بپاشيد؛از همه ي اين افراد سپاسگزاري كنيد.
* تمامي آرزوهايتان را به واقعيت تبديل كنيد - 10 آرزوي برترتان را بخوانيد و واقعاً حس كنيد آنها را به دست آورده ايد.
* تابلو تجسم جادويي - تصور كنيد آرزوهايتان را به دست آورده ايد و واقعاً حس كنيد هم اكنون آنها را در اختيار داريد. در بالاي تابلو تجسم سه بار بنويسيد : متشكرم.
* جادو و معجزه در سلامتي - از بدنتان سپاسگزاري كنيد ؛ به مدت 1 دقيقه به يكي از ارگانهاي بدنتان كه مي خواهيد بهبود يابد فكر كرده و آن را به شكل دلخواهتان تجسم كنيد.
* چك جادويي - آن را با خود داشته باشيد و تصور كنيد مبلغ دلخواهتان را به دست آورده ايد و چيز هاي دلخواهتان را مي خريد. احساس هيجانزده بودن، شادي و شكرگزاري داشته باشيد.
* ليست جادويي كارهاي انجام دادني - 3 كار را انتخاب كنيد؛ تصور كنيد اين كارها براي شما انجام گرفته اند و حس سپاسگزاري عميق داشته باشيد.
* قلب جادويي - بگوييد متشكرم؛ آن را از صميم قلب حس كنيد.
* گام هاي جادويي - 100 گام برداريد و با هر گام بگوييد متشكرم.
* نتايج باشكوه - براي هر چيزي استفاده كنيد. بگوييد : از نتايج عالي براي ........ متشكرم.
*  آميزه هاي انرژي مثبت - قبل از خوردن و نوشيدن بگوييد متشكرم، متشكرم، متشكرم ، و گرد و غبار سپاسگزاري را روي غذاها بپاشيد.
* هواي جادويي كه تنفس مي كنيد - براي هواي جادويي كه تنفس مي كنيد كلمات جادويي متشكرم را به كار ببريد.
* اشاره شگفت انگيز - به نشانه هاي دور و برتان دقت كنيد و بابت آنها سپاسگزاري كنيد.
* آينه جادويي - هر بار از ته قلب بگوييد متشكرم و آن را از هر زمان ديگري عميق تر بر زبان آوريد.
هر شب :
* سنگ جادويي - به بهترين اتفاق هر روزتان فكر كنيد و به خاطر آن بگوييد متشكرم.
 
- و اين هم ليست " شكرگزاري هاي ويژه "
روابط جادويي
سه نفر را انتخاب كرده و 5 چيز كه بابتشان از هر كدام از آنها سپاسگزار هستيد بنويسيد و در طول روز بگوييد : متشكرم ( نام آن شخص )
اشخاص توانمندي كه تغييري ايجاد كردند
به سه نفر كه تغييري در زندگي شما ايجاد كردند فكر كنيد و به آنها بگوييد كه چرا حقيقتاً از آنها سپاسگزار هستيد و آنها چطور روي زندگي شما تاثير گذاشتند.
ابر عشق شكرگزاري
( من خودم اين را ساختم، براي كمك به خودم ، و كمك هم كرد )
به شخصي كه واقعاً عاشقش هستيد و مي خواهيد عاشقتان باشد فكر كنيد و به ابر عشق شكرگزاري فكر كنيد كه بالاي شانه هايتان شناور است و اسم آن شخص روي ابر نوشته شده است.
در طول روز، به لحظات كوتاه و صميمي كه با آن شخص داشتيد فكر كنيد، و اين لحظات را به سمت ابر عشق شناور سازيد.
واقعاً با تمام وجودتان آن لحظات را حس كنيد و بعد از هر فكر از ته قلب به آرامي 3 بار بگوييد متشكرم.
هر بار كه به عشقتان فكر مي كنيد - آن فكر را به سمت ابر عشق شكرگزاري بفرستيد.
راه جادويي خروج از افكار منفي
به شخص يا چيزي فكر كنيد كه نسبت به آن افكار منفي داريد و 10 چيزي كه بابت آن شخص يا آن چيز شكرگزار هستيد بنويسيد و در پايان ليست تان بنويسيد متشكرم، متشكرم، متشكرم براي اراده ي عالي ام.
(اگر فكر منفي داريد ، متوقفش كنيد و بگوييد ولي بايد بگويم كه به خاطر ( آن چيز) بسيار سپاسگزارم و به آن چيزي كه بابتش شكرگزار هستيد فكر كنيد.)
پول ربا
هر بار كه صورت حسابي دريافت مي كنيد، روي آن بنويسيد به خاطر پول متشكرم ، و براي داشتن پولي كه براي پرداخت صورت حساب داريد احساس شكرگزاري داشته باشيد ، چه آن پول را داشته باشيد چه نداشته باشيد.
روابط تان را به طرزي جادويي بهبود ببخشيد
يك رابطه را كه  مي خواهيد بهبود ببخشيد انتخاب كنيد و ليستي از 10 مورد كه بابتشان از آن شخص سپاسگزار هستيد تهيه كنيد.
عصاي جادويي
شخصي را كه برايتان اهميت دارد و نيازمند سلامتي ، ثروت يا شادي است انتخاب كنيد و تصور كنيد كه خبر خوشي از جانب آن شخص به شما مي رسد در مورد اينكه سلامتي، ثروت يا شادي اش برگشته است. احساس قدرداني و هيجان داشته باشيد، براي سلامتي، ثروت و شادي اش 3 بار بگوييد متشكرم.
اشتباهات را به موهبت تبديل كنيد
براي هر اشتباه 10 موهبت پيدا كنيد كه بابتش سپاسگزار هستيد.
 
براي تهيه اين 3 كتاب تغيير دهنده ي زندگي بسيار بسيار متشكرم. اين كتابها زندگي مرا فوق العاده كرده اند. بي نهايت سپاسگزارم.
با بهترين آرزوها براي همه
آنت از اسكاتلند


برچسب: كتاب، شكرگزاري، راز، راندا برن، كتاب سپاسگزاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۲:۵۱ توسط:ميراحمدي موضوع: